مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-03سياسي

مُر قانون در امور اجرایی انتخابات شوراها رعایت شود


با تأکید بر لزوم رعایت مُر قانون در امور اجرایی انتخابات، گفت: برگزاری انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی-اجتماعی کشور، - تأثیر بسزایی در امور اداره کشور دارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی در سومین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان، با اشاره به مکان و نحوه ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: مکان و نحوه انجام ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا باید بدرستی مدیریت شده و با توجه به همه گیری بیماری کرونا در کشور، تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

وی بر اهمیت توجه به مقوله آموزش و اطلاع رسانی به مردم در خصوص شرایط و نحوه ثبت نام در انتخابات تأکید کرد و افزود: داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از هم اکنون می توانند نسبت به اخذ گواهی عدم سو پیشینه و تکمیل دیگر مدارک خود اقدام کرده تا به سهولت بتوانند بر اساس جدول زمان بندی در زمان مقرر ثبت نام کنند.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ما در هنگام ثبت نام باید حافظ حقوق داوطلبان باشیم، چراکه دقت و سلامت انتخابات از اهمیت والایی برخوردار است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت مُر قانون در امور اجرایی انتخابات، ابراز داشت: برگزاری انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی-اجتماعی کشور، تأثیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مُر قانون در امور اجرایی انتخابات شوراها رعایت شود

مُر قانون در امور اجرایی انتخابات شوراها رعایت شود