مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-03بين الملل

مصر، اردن و فلسطین: خواهان تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 هستیم


وزرای خارجه مصر، اردن و فلسطین امروز (چهارشنبه) نسبت به پیوستن کارآمد طرف های بین المللی ذی ربط به پرونده روند صلح ابراز تمایل کردند.

- وزرای خارجه مصر، اردن و فلسطین امروز (چهارشنبه) نسبت به پیوستن کارآمد طرف های بین المللی ذی ربط به پرونده روند صلح ابراز تمایل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، این اظهارات در نشست مشورتی سامح شکری، وزیر خارجه مصر و ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن و ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین در قاهره مطرح شد.

این نشست صبح امروز در چارچوب هماهنگی مداوم میان مصر، اردن و فلسطین برگزار شد.

احمد حافظ، سخنگوی وزارت خارجه مصر در بیانیه ای مطبوعاتی تصریح کرد، سه وزیر در آغاز دیدار تحولات ملموس در زمینه های همکاری و تمایل صادقانه در برگزاری نشست های دوره ای رایزنی سه جانبه جهت پیشبرد روابط مصر، اردن و فلسطین در عرصه های مختلف و نیز ایجاد تریبونی مهم از طریق این دیدارها با هدف هماهنگی مواضع منطقه ای و بین المللی به ویژه در قبال مساله فلسطین ستودند.

وزیران بر اهمیت مبنا قرار دادن پویایی دوره قبل به منظور پیشبرد پرونده روند صلح بر اساس چند مسیر تاکید کرده و خروجی های نشست اخیر شورای اتحادیه عرب در سطح وزراء و تصمیمات مهم حاصله از این نشست را ستودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر، اردن و فلسطین: خواهان تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 هستیم

مصر، اردن و فلسطین: خواهان تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 هستیم