مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-03اقتصادي

بازار با اخبار جدید می تواند دوباره صعودی شود


در صورت تزریق منابع مالی از سوی صندوق تثبیت بازار سرمایه شاهد روزهای بهتری در بازار خواهیم بود و بازار سهام با اخبار جدید می تواند دوباره صعودی شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، احمد اشتیاقی، کارشناس بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) اظهار کرد: در پایان بهمن ماه پیش بینی اکثر فعالان بازار از روند معاملات بازار سهام در ماه پایانی سال، بازگشت رشد به معاملات بورس و افزایش شاخص بورس تا محدوده های کانال یک میلیون و 400 هزار واحد بود.

وی بیان کرد: در بازار همه عوامل بنیادی مانند قیمت کامودیتی ها، پیش بینی تثبیت قیمت دلار و p/e مناسب شرکت ها به دلیل سودآوری در 3 ماهه سوم سال، نشان می دهد که روند نزولی فعلی بازار طبیعی نیست و به نظر می رسد که اکثر شرکت ها موقعیت خوبی را به لحاظ سودآوری در سال 1400 تجربه کنند.

اشتیاقی بیان کرد: قیمت دلار اکنون در کانال 24 هزار تومان قرار دارد اما حتی با قیمت دلار 23 هزار تومان نیز قیمت سهام در بازار ارزنده بوده و می توان آینده خوبی را برای بورس متصور شد.

این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه در وضعیت فعلی خطری معاملات بورس را تهدید نمی کند، افزود: با توجه به اینکه قیمت سهام در بازار به کف قیمتی رسیده است، در زمینه افت بیشتر شاخص بورس خطری بازار را تهدید نمی کند، مشکلی که اکنون بازار سهام با آن دست و پنجه نرم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار با اخبار جدید می تواند دوباره صعودی شود

بازار با اخبار جدید می تواند دوباره صعودی شود