مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-03حوادث

کشف بیش از 5 تن مواد مخدر در همدان/ انجام 389 عملیات کشف کالای قاچاق


فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 5 تن و 686 کیلو مواد مخدر در همدان خبر داد و گفت: امسال با کاهش 13 درصدی کیف قاپی مواجه بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سلمان امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اهمیت کار اطلاع رسانی و نقش و جایگاه خبرنگاران بر کسی پوشیده نیست و همه ما می دانیم  کار بی بدیل و موثر این حوزه از سوی اصحاب رسانه برمی آید؛ آنها با خدای بزرگ معامله می کنند و چون این است بی شک دچار ضرر و زیان نخواهند شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال یاس و ناامیدی جامعه است و نقش رسانه ها در زمینه امیدآفرینی بسیار حائز اهمیت بوده و اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته در کشور مورد توجه است گفت: حرکت هنرمندانه و هوشمندانه رسانه ها می تواند دشمن را به یاس و ناامیدی بکشاند و دشمن باید بداند اینجا زمین بازی نیست و با شروع آن قطعا خواهد باخت.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید به اجتناب از طرح سوال چالش زا و اتهام آفرین از سوی رسانه ها و با بیان اینکه در حین مسوولیت بنده در استان به عینه این موضوع را شاهد بودم افزود: اهمیت امر آموزش بر کسی پوشیده نیست و آموزش ها باید اثرپذیری لازم را داشته باشد و چون مردم با رسانه ها ارتباط و انس دارند، خبرنگاران می توانند در افزایش دانش و آگاهی و جلوگیری از بروز تخلفات و جرم ما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 5 تن مواد مخدر در همدان/ انجام 389 عملیات کشف کالای قاچاق

کشف بیش از 5 تن مواد مخدر در همدان/ انجام 389 عملیات کشف کالای قاچاق