مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:472021-03-03حوادث

صدور دستور قضایی برای شناسایی عامل حیوان آزاری در فردیس


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در پی انتشار فیلم حیوان آزاری در فضای مجازی که متعلق به شهرستان فردیس بود، گفت: دستور قضایی جهت شناسایی و بازداشت عامل حیوان آزاری در شهرستان صادر شده و برخورد جدی با فرد خاطی در دستورکار قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، امروز در جمع خبرنگاران، از دستور قضایی به منظور شناسایی و بازداشت عامل حیوان آزاری در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به انتشار فیلمی در فضای مجازی که حکایت از حیوان آزاری منجر به اتلاف سگ با خودرو داشت دادسرای این شهرستان با شکایت اداره محیط زیست شهرستان به این موضوع ورود کرده و دستور توقیف و شناسایی و دستگیری فوری فرد خاطی را صادر کرد.

دادستان فردیس با اشاره به اینکه حیوان آزاری هم در قانون و هم آموزه های اسلامی ممنوع بوده و دارای مجازات است، یادآور شد: با توجه به مطالبات مردمی و به منظور پیشگیری از وقوع این نوع اقدامات، احکام بازدارنده صادر خواهد شد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: همچنین با عنایت به شکایت اداره محیط زیست مبنی بر افزایش سگ های ولگرد و مشکلات بهداشتی  و بیماری های واگیر و درخواست ساماندهی و جمع آوری آن، دادستانی با توجه به تشکیل کمیته حراست از بهداشت و سلامت شهری دستور ویژه جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور قضایی برای شناسایی عامل حیوان آزاری در فردیس

صدور دستور قضایی برای شناسایی عامل حیوان آزاری در فردیس