مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-03سياسي

لزوم توجه قضات به گسترش عدالت اجتماعی در جامعه


رییس دیوان عالی کشور بر لزوم توجه قضات به گسترش عدالت اجتماعی در جامعه و پرهیز از تخریب شخصیت افراد هنگام بازجویی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم ظهر امروز در جریان سفر به استان مرکزی در نشست با قضات عالی رتبه این استان با اشاره به افزایش امیدواری مردم به آینده نظام با گسترش عدالت اجتماعی گفت: گسترش عدالت اجتماعی از سوی دستگاه قضایی تلاش آحاد جامعه برای حفظ و صیانت از نظام را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط کارکنان عالی رتبه دستگاه قضایی با مردم و شنیدن سخن آنها نقش موثری در افزایش رضایتمندی دارد، تصریح کرد: قضات و کارکنان دستگاه قضایی باید برای ایجاد رضایتمندی عمومی در جامعه در صدور آراء، دستورات و قرارها، عدالت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

رییس دیوان عالی کشور پرهیز از واگذاری امور به یکدیگر، اهمیت دادن به وقت مردم، پرهیز از تخریب شخصیت افراد هنگام بازجویی و تکریم ارباب رجوع را از دیگر مواردی عنوان کرد که قضات برای ایجاد انگیزه در جامعه و گسترش عدالت اجتماعی باید مورد توجه قرار دهند.

مرتضوی ادامه داد: تسریع در امور و رسیدگی به پرونده ها نقش مهمی در سلامت دستگاه قضایی دارد و راه را برای واسطه گری و بروز هرگونه فساد می بندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه قضات به گسترش عدالت اجتماعی در جامعه

لزوم توجه قضات به گسترش عدالت اجتماعی در جامعه