مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-03اقتصادي

کشور نیازمند یک تفکر جدید مبتنی بر کار و تلاش است


وزیر سابق نفت با بیان اینکه قطار توسعه کشور در ایستگاهی از بی برنامگی متوقف شده است، گفت: کشور نیازمند یک تفکر جدید مبتنی بر کار و تلاش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رستم قاسمی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با مردم شهر برازجان استان بوشهر در حسینیه اعظم این شهر اظهار داشت: پذیرفتنی نیست که استان ساحلی مانند بوشهر با قریب به 900 کیلومتر مرز مشترک دریایی با خلیج فارس و داشتن این همه صنایع و ظرفیت های کشاورزی با محرومیت مواجه باشد.

وی ادامه داد: در شهرستان دشتستان با حجمی از ظرفیت های کشاورزی و نخیلات مواجه هستیم که در صورت وجود صنایع تبدیلی امکان رونق تولید و ارزآوری وجود خواهد داشت.

وزیر سابق نفت با اشاره به خوداتکایی کشور بر پایه وجود نیروهای متخصص و متعهد، ادامه داد: وقتی کشور وارد تحریم های ظالمانه شد دنیا باور نمی کرد که صنایع نفت و گاز کشورمان بر روی پاهای خود بایستد اما این اتفاق با وجود نیروهای متخصص داخلی اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: البته کشورمان تک محصولی و وابسته به نفت نیست و می توان با داشتن الگوهایی مناسب و استفاده از همه ظرفیت ها، زمینه رفع مشکلات موجود ایجاد کرد.

وی افزود: با وجود ظرفیت های گسترده موجود در کشور در شاخص های مختلف از جمله نیروی انسانی کارآمد، منابع زیرزمینی، سواحل و دریا و همچنین معادن، متأسفانه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور نیازمند یک تفکر جدید مبتنی بر کار و تلاش است

کشور نیازمند یک تفکر جدید مبتنی بر کار و تلاش است