مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-03سياسي

خانواده نهاد مهم تربیت اسلامی در جامعه است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت پیگیری تربیت اسلامی در جامعه، گفت: مهم ترین بستر برای تربیت اسلامی در جامعه، خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت تربیت اسلامی، اظهار کرد: در نظام تربیت اسلامی مبنای اصلی حفظ و استحکام مهم ترین نهاد اجتماعی یعنی خانواده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شریعت اسلام به استحکام نهاد خانواده سفارش بسیار زیادی شده است، تصریح کرد: بستر مهم تربیت در حفظ نظام خانواده قرار داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه از نگاه اسلام اگر اجتماع بخواهد سالم بماند نهاد خانواده باید سالم و رو به رشد باشد، اضافه کرد: دشمنان دین و کشور ما برای ضربه زدن به جامعه اسلامی و مردم ما نظام خانواده را نشانه گرفته است.

مهدوی با اشاره به اینکه پیگیری تربیت اسلامی در جامعه حائز اهمیت است، افزود: اگر فرد بخواهد در زندگی سیر رشد خود را به صورت کامل طی کند مهم ترین بستر آن خانواده است.

وی نقش پدر و مادر به عنوان ارکان اصلی خانواده را مهم دانست و ادامه داد: در کشورهای غربی تربیت فرزندان را به بیرون از خانواده واگذار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده نهاد مهم تربیت اسلامی در جامعه است

خانواده نهاد مهم تربیت اسلامی در جامعه است