مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-03سياسي

دشمن به دنبال استحاله انقلاب اسلامی است


همدان _ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: دشمن در این 42 سال به دنبال لیبرالیزه کردن انقلاب است.

- همدان _ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: دشمن در این 42 سال به دنبال لیبرالیزه کردن انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین علی در دوره تشکیلاتی دانشجویان بسیجی اظهار کرد: عرفی شدن منزلت که مبتنی بر لذت گرایی و مادی گرایی است و عرفی شدن پوشش ها از کارهای لیبرال است.

وی ادامه داد: به شدت به دنبال فضا سازی و شرطی سازی مردم هستند که می گویند اگر معیشت می خواهید باید مذاکره کنید و رقیب هراسی می کنند.

حجت الاسلام علی با اشاره به پیامدهای لیبرالیزه کردن، گفت: تدارک فتنه از قبیل فتنه های گوناگون در طول انقلاب روش هایی است که به کار گرفتند و ولی نتیجه نگرفتند.

وی ادامه داد: تهدید امنیت ملی از دیگر پیامدهای لیبرال است و از هر بستری که منجر به این اتفاق بیافتند استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه انحراف در مسیر حرکت انقلاب از دیگر اهداف دشمنان است گفت: این انقلاب برای بسترسازی ظهور است و حضرت آقا در چله دوم انقلاب منشور بیانیه گام دوم را ابلاغ کردند.

وی افزود: باید هم دولت اسلامی، هم جامعه اسلامی و هم تمدن اسلامی فراهم شود و تحقق این اهداف به دست دولت جوان حزب الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال استحاله انقلاب اسلامی است

دشمن به دنبال استحاله انقلاب اسلامی است