مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-03اجتماعي

فرهنگسرای معلولان در کرمان راه اندازی می شود


معاون شهرداری کرمان از راه اندازی فرهنگسرا و خانه ورزش معلولان در شهر کرمان در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، برگزاری تعدادی از آن ها میسر نشد، گفت: یکی از اهداف مان توجه به ظرفیت های افراد دارای معلولیت و همچنین بسترسازی برای افزایش توانمندی و نقش آفرینی آن ها در شهر بوده است.

جهانشاهی با بیان اینکه در تلاش هستیم زیرساخت ها را برای این گروه فراهم کنیم، از راه اندازی کارگاه آموزش قالی بافی ویژه نابینایان در فرهنگ سرای کوثر و اولین فرهنگ سرای افراد دارای معلولیت خبر داد.

معاون شهردار کرمان ادامه داد: در حال حاضر، در حال آماده سازی فرهنگ سرای افراد دارای معلولیت و همچنین راه اندازی خانه ورزش افراد دارای معلولیت در فرهنگ سرای ورزش شهرداری هستیم.

جهانشاهی علاوه بر فراهم آوردن امکانات و زیرساخت های لازم، به تدارک دیدن برنامه ها و رویدادهای فرهنگی و ورزشی برای معلولان اشاره کرد و گفت: این برنامه یا با مشارکت مؤسسه ها و یا به صورت مستقیم توسط شهرداری برگزار می شود.

وی افزود: در این راستا با همکاری یکی از مؤسسه های ورزشی، برنامه ای را تدارک دیدیم که افراد دارای معلولیت بتوانند توانمندی های ورزشی خود را به نمایش بگذارند که در این برنامه 30 نفر از افراد دارای معلولیت شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسرای معلولان در کرمان راه اندازی می شود

فرهنگسرای معلولان در کرمان راه اندازی می شود