مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-03سياسي

به دنبال راهکار اساسی برای جایگزینی کولبری هستیم


ما پایتخت نشینان یک عذرخواهی دائمی به مردم البرز بدهکار هستیم چراکه سرریز بسیاری از مشکلات تهران متوجه البرز است بر این اساس توجه ویژه ای برای حل مشکلات این استان خواهیم داشت.

- ایسنا/البرز معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ما پایتخت نشینان یک عذرخواهی دائمی به مردم البرز بدهکار هستیم چراکه سرریز بسیاری از مشکلات تهران متوجه البرز است بر این اساس توجه ویژه ای برای حل مشکلات این استان خواهیم داشت.

سعید عمرانی در جلسه شورای هماهنگی مقابله با قاچاق کالا و ارز البرز که در استانداری البرز برگزار شد، با قدردانی از تلاش های استاندار البرز در جهت مقابله با کالای قاچاق و ارز و همچنین همراهی با دستگاه قضا برای انجام ماموریت ها در این حوزه، گفت: بحث و تبادل نظر در خصوص موانع و مشکلات و اتخاذ راهکارهای اصولی برای حل آنها در قالب همین جلسات صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمرانی گفت: در ابتدا تمرکز خود را برای مقابله با قاچاق سازمان یافته و کلان گذاشته ایم چراکه این امر بر روی تولید تاثیر به سزایی دارد.

وی افزود: در رابطه با قاچاق خرد همانند کولبری نیز علاوه بر مبارزه درصدد یافتن راهکارهای اساسی هستیم که جایگزین های مناسبی برای افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، پیدا و معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال راهکار اساسی برای جایگزینی کولبری هستیم

به دنبال راهکار اساسی برای جایگزینی کولبری هستیم