مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-03اقتصادي

بهره برداری از دومین مدرسه بانک سینا در دهستان رمشک استان کرمان


مقارن با ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر، دومین مدرسه بانک سینا در روستای ده بالای دهستان رمشک از توابع قلعه گنج استان کرمان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مبارزه با کرونا جانفشانی می کنند مبلغ 3 میلیارد ریال در قالب طرح کریمانه به پرستاران و کادر درمان شهرستان قلعه گنج پرداخت کرده است.

دکتر ایمانی افزود: در قالب طرح نیکو نیز 110 فقره وام قرض الحسنه با کارمزد 2٪ به میزان 28 میلیارد ریال با همکاری بنیاد علوی به اقشار کم برخوردار در شهرستان قلعه گنج جهت کمک به ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کارهای خرد روستایی پرداخت شده است.

گفتنی است در این مراسم، ائمه جماعات شهرهای قلعه گنج و رمشک، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان کرمان، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان قلعه گنج، معاون مهندسی و پشتیبانی، معاون سرمایه های انسانی، مدیر حراست، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، مدیر منطقه جنوب شرق کشور بانک سینا و جمعی دیگر از مسئولین محلی حضور داشتند.

مدرسه 6 کلاسه بانک سینا در روستای ده بالا از توابع دهستان رمشک در منطقه قلعه گنج استان کرمان با 3000 متر مربع محوطه و زیربنای 530 متر مربع فضای آموزشی، اداری، خانه معلم و سالن چند منظوره ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دومین مدرسه بانک سینا در دهستان رمشک استان کرمان

بهره برداری از دومین مدرسه بانک سینا در دهستان رمشک استان کرمان