مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-03سياسي

الحوثی: هیچ ابتکارعمل جدی برای صلح مطرح نشده/ با مزدوران داخلی مذاکره نمی کنیم


عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش انصارالله در سخنانی گفت که تا کنون هیچ ابتکار عمل جدی برای دستیابی به صلح در این کشور به انصارالله پیشنهاد نشده است.

- عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش انصارالله در سخنانی گفت که تا کنون هیچ ابتکار عمل جدی برای دستیابی به صلح در این کشور به انصارالله پیشنهاد نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران برجسته جنبش انصارالله در سخنانی درباره امکان گفت وگو با شورای انتقالی جنوب یمن وابسته به امارات اظهار کرد: انصارالله تنها با کشورهای عضو ائتلاف متجاوز مذاکره خواهد کرد؛ چراکه آنها تصمیم گیرنده هستند و ما با مزدوران داخلی تحت امر آنها مذاکره ای نخواهیم کرد.

وی افزود: ما با این مزدوران گفت وگو نخواهیم کرد بلکه با حامیانشان گفت وگو می کنیم و ما این را در سند جامع حل و فصل بحران یمن مطرح کردیم.

این گروه ها طبق دیکته های امارات و عربستان فعالیت می کنند.

الحوثی گفت: کسی که برای ملت و میهنش بجنگد متجاوز را نخواهد پذیرفت که سرباز جنگنده خارجی باشد و به عبارت دیگر به عقیده ما آنها صاحبان اصلی تصمیم گیری نیستند تا در این باره صحبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحوثی: هیچ ابتکارعمل جدی برای صلح مطرح نشده/ با مزدوران داخلی مذاکره نمی کنیم

الحوثی: هیچ ابتکارعمل جدی برای صلح مطرح نشده/ با مزدوران داخلی مذاکره نمی کنیم