مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-03سياسي

اسماعیلی: cft و پالرمو دستپخت حامیان توریسم است


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: cft و پالرمو دستپخت حامیان توریسم است و همگان باید بدانند که عضویت ما در این دو کنوانسیون جز افزایش مشکلات و سخت تر شدن شرایط نتیجه دیگری برای کشور نخواهد شد.

- در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: cft و پالرمو دستپخت حامیان اصلی تروریسم است و آنها می خواهند تحت این عناوین بر کشورهای جهان مسلط شوند.

وی افزود: عضویت ما در کنوانسیون های FATF کاری کاملاً غیر منطقی است و ما نباید کاری کنیم که شرایط را برای خودمان سخت تر کنیم.

  نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: حامیان اصلی تروریسم درصددند تا از طریق این کنوانسیون ها سلطه بیشتری بر دیگر کشورها به ویژه کشورهای آزاده جهان داشته باشند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز ما در شرایط تحریم هستیم و عضویت ما در کنوانسیون های مجموعه FATF باعث می شود تا اطلاعات مربوط به خنثی سازی تحریم ها در اختیار دشمن قرار گیرد و همین مسئله باعث سخت تر شدن شرایط ما خواهد شد.

وی افزود: سرمداران FATF همان هایی هستند که در برجام ما با آنها توافق کردیم و به هیچ وجه به توافقات شان در این تفاهم نامه پایبند نبودند پس چه تضمینی است که در FATF به آنچه می گویند عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: cft و پالرمو دستپخت حامیان توریسم است

اسماعیلی: cft و پالرمو دستپخت حامیان توریسم است