مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-03سياسي

حضور فرماندهان قزوینی در عملیات خیبر


یکی از رزمندگان عملیات خیبر در خصوص این عملیات گفت: شهید زین الدین فرمانده لشکر علی بن ابیطالب (ع) فرماندهی این عملیات را بر عهده داشت و شهید حسن پور قائم مقام لشکر علی بن ابیطالب(ع) مسئول عملیاتی بود.

- ایسنا/قزوین یکی از رزمندگان عملیات خیبر در خصوص این عملیات گفت: شهید زین الدین فرمانده لشکر علی بن ابیطالب (ع) فرماندهی این عملیات را بر عهده داشت و شهید حسن پور قائم مقام لشکر علی بن ابیطالب(ع) مسئول عملیاتی بود.

در لشکر علی بن ابیطالب(ع) فرج الله فصیحی رامندی فرمانده گردان حضرت رسول(ص) و مهدی شالباف فرمانده گردان امام رضا (ع) از فرماندهان قزوینی حاضر در این عملیات بودند.

امیر عبادی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه عملیات خیبر اولین عملیات آبی خاکی کشور بود، اظهار کرد: در گردان امام رضا(ع) در عملیات خیبر شرکت و در مرکز استقرار لشکر علی بن ابیطالب (ع) حضور پیدا کردیم؛ مهدی شالباف من را در حسینیه دید و گفت تازه از شناسایی آمده و قرار است یک عملیات مهم انجام دهند؛ به من گفت آیا آمادگی داری در این عملیات حضور پیدا کنی و من در پاسخ اعلام آمادگی کردم.

وی در خصوص عملیات خیبر ادامه داد: شهید زین الدین فرمانده لشکر علی بن ابیطالب (ع) فرماندهی این عملیات را بر عهده داشت و شهید حسن پور قائم مقام لشکر علی بن ابیطالب (ع) مسئول عملیاتی این عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فرماندهان قزوینی در عملیات خیبر

حضور فرماندهان قزوینی در عملیات خیبر