مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-03پزشكي

آنچه که باید در خصوص تست های تشخیصی کووید 19 بدانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از ابتدای شیوع کرونا تا کنون افرادی زیادی با مراجعه به مراکز درمان خواستار آزمایش کرونا بر روی خودشان شدند اما در میان هموراه سوال های زیادی وجود داشت، - از ابتدای شیوع کرونا تا کنون افرادی زیادی با مراجعه به مراکز درمان خواستار آزمایش کرونا بر روی خودشان شدند اما در میان هموراه سوال های زیادی وجود داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از ابتدای شیوع کرونا تا کنون افرادی زیادی با مراجعه به مراکز درمان خواستار آزمایش کرونا بر روی خودشان شدند اما در میان هموراه سوال های زیادی وجود داشت، در زیر مطالبی که درباره تست های تشخیصی کووید 19 را می خوانید:- در ایران فعلاً سه نوع تست برای تشخیص بیماری کرونا وجود دارد: تست مولکولی یا پی سی آر (PCR)، تست سرولوژیک و تست رپید آنتی ژن.

- تست مولکولی (PCR) برای تشخیص قطعی بیماری استفاده می شود.

- تست سرولوژیک برای بررسی سطح آنتی بادی و ابتلای قبلی افراد استفاده می شود.

- تست سرولوژیک مشخص می کند آیا فرد قبلا به ویروس کرونا مبتلا شده است یا نه؟ - تست سرولوژیک برای بررسی وضعیت سطح ابتلای جامعه به عفونت و انجام مطالعه به منظور تعیین الگوی بیماری در کشور و پیشگویی شرایط آینده گسترش بیماری در جامعه استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه که باید در خصوص تست های تشخیصی کووید 19 بدانیم

آنچه که باید در خصوص تست های تشخیصی کووید 19 بدانیم