مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-03اقتصادي

محکومیت 111 میلیاردی یک شرکت برای قاچاق سوخت در خراسان جنوبی


مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت قطعی 111 میلیارد ریالی یک شرکت به دلیل قاچاق سوخت در شعبه تجدید نظر رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان خراسان جنوبی خبر داد.

- مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت قطعی 111 میلیارد ریالی یک شرکت به دلیل قاچاق سوخت در شعبه تجدید نظر رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری در این رابطه اظهار کرد: گزارش دریافتی از گمرک استان خراسان جنوبی و گمرک ماهیرود، حاکی از این است که یک شرکت صنعتی چندین محموله هیدروکربن از مرز ماهیرود خارج و به کشور افغانستان صادر کرده است.

وی افزود: پس از بررسی نمونه محموله توسط سازمان ملی استاندارد مشخص شد که محموله های صادراتی این شرکت حاوی نفت سفید بوده و بر اساس اظهارنامه های صادراتی مقدار آن 237 هزار و 373 لیتر است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات تصریح کرد: پس از محرز شدن تخلف در شعبه تجدید نظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز استان خراسان جنوبی، شرکت مذکور به ممانعت از فعالیت به مدت یکسال و پرداخت مبلغ 80 میلیارد و 863 میلیون ریال جزای نقدی محکوم و به دلیل خروج محموله از کشور مبلغ 10 میلیارد و 107 میلیون ریال به جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 111 میلیاردی یک شرکت برای قاچاق سوخت در خراسان جنوبی

محکومیت 111 میلیاردی یک شرکت برای قاچاق سوخت در خراسان جنوبی