مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:052021-03-03سياسي

کوچ پیاده عشایر ممنوع شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت مراتع از کوچ پیاده عشایر جلوگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان محمود ثمینی در نشست ساماندهی کوچ عشایر استان اظهار داشت: عشایر کوچ رو می بایست در موعد مقرر و پانزدهم اردیبهشت ماه سال آینده کوچ خود را آغاز کنند ضمن آنکه پیشگیری های لازم در زمینه کوچ زودهنگام عشایر جلوگیری به عمل خواهد آمد وی افزود: حمل و نقل دام ها نیز صرفاً باید با وسایل نقلیه انجام شود و عشایر نیز به این موضوع تمکین کنند همچنین باید تدابیری اندیشیده شود تا کوچ عشایر در امنیت کامل انجام شده و در عین حال آسیبی به منابع طبیعی استان نیز وارد نشود .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان نیز گفت: ورود عشایر به مراتع استان از پانزدهم اردیبهشت ماه سال آینده می باشد و از مدیران کل امور عشایر استان های همدان، کرمانشاه و اصفهان تقاضا دارم که از ورود عشایر به مراتع استان های لرستان جلوگیری کرده چرا که ظرفیت مراتع استان جوابگوی حجم بالای دام ها نیست.

شیرزاد نجفی افزود: فرمانداران شهرستان های استان باید همکاری لازم با ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های استان را در راستای جلوگیری از ورود دام های غیرمجاز به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ پیاده عشایر ممنوع شد

کوچ پیاده عشایر ممنوع شد