مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-03فرهنگي

تبلور هنر بانوی رفسنجانی در مسیر اشتغالزایی/جلای روح با هنر قلم زنی


در حال حاضر ده نفر با من در زمینه تولید تابلوهای مس برجسته و حکاکی، در منزل همکاری می کنند و به عبارتی در هر منزل یک کارگاه کوچک راه اندازی کرده ام.

- خبرگزاری فارس - کرمان؛ زهرا بمی نژاد، هنر، ریشه در روح یک هنرمند دارد، هنرمندی که اثر زاده تفکر خود را در سرانگشتان خود جاری کرده و بر صفحه و دل طبیعت می نمایاند و به منصه ظهور می گذارد، در بین هنرهای مختلف، قلم زنی جایگاه ویژه ای دارد به ویژه قلم زنی مس این روزها بیش از پیش طرفداران زیادی پیدا کرده و هنرمندان زیادی در سراسر کشور به این هنر و خلق آثار زیبا مشغول هستند.

در این گزارش قصد معرفی یکی از هنرمندان جوان شهر رفسنجان را داریم که توانسته از محل قلم زنی روی مس و سایر فعالیت های هنری مرتبط، به بانوی هنرمند کارآفرین تبدیل شود.

بانوی هنرمندی که آثار او در نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته و طرفداران خاص خود را دارد.

او اینگونه خود را معرفی کرد: سلیمه حسنی هستم، زاده شهر طلای سبز،  34 بهار از عمرم می گذرد و ده سال است که در رشته مس برجسته، قلم زنی مس، حکاکی مس و خراش فلزات فعالیت می کنم، در حال حاضر 10 نفر با من در زمینه تولید تابلوهای مس برجسته و حکاکی، در منزل همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلور هنر بانوی رفسنجانی در مسیر اشتغالزایی/جلای روح با هنر قلم زنی

تبلور هنر بانوی رفسنجانی در مسیر اشتغالزایی/جلای روح با هنر قلم زنی