مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 20:102021-03-02سياسي

وبینار مطالعه و ارزیابی نظام حکمرانی امور خیر در ایران برگزار شد


وبینار مطالعه و ارزیابی نظام حکمرانی امور خیر در ایران با حضور محقق و مولفین حوزه امور خیر در قالب موضوعات وقف سهام، اموال فکری و ارزهای رایج، - وبینار مطالعه و ارزیابی نظام حکمرانی امور خیر در ایران با حضور محقق و مولفین حوزه امور خیر در قالب موضوعات وقف سهام، اموال فکری و ارزهای رایج، حکمرانی امور خیر در حکومت اسلامی، مولفه های حکمرانی امور خیر در دیدگاه امام علی(ع) و بررسی اختیارات ولی فقیه در وقف اموال دولتی و عمومی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والملسمین علی ملانوری به عنوان دبیر نشست مطالعه و ارزیابی نظام حکمرانی امور خیر در ایران در ابتدا این وبینار با بیان اینکه مباحث بنیادین حوزه نیکوکاری امور خیر در این وبینار بررسی خواهد شد، گفت: در مورد حکمرانی امور خیر آنچه بیشتر در مطالب های موجود مدنظر است ابتدا مساله حکمرانی خوب به عنوان یک نظریه و سپس نظام جامع برای امور در یک کشور در قالب مقررات و اجرا آن است.

وی ادامه داد: چگونگی مداخله بخش ها تحت عنواندولت، واقفین و سرمایه داران و نقش هرکدام در این مسیر و چگونگی نظم دادن به امکانات برای اداره مطلوب در امور خیر نیز مدنظر است.

وضعیت حقوقی وقف سهام، اموال فکری و ارزهای رایج در اولین بخش این وبینار داریوش کیوانی با ارائه مقاله خود با موضوع وضعیت حقوقی وقف سهام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار مطالعه و ارزیابی نظام حکمرانی امور خیر در ایران برگزار شد

وبینار مطالعه و ارزیابی نظام حکمرانی امور خیر در ایران برگزار شد