مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-02حوادث

ماجرای هرویین های خون آلود!


در بازرسی از داخل خودروی پراید مردی که روز گذشته در عملیات تعقیب و گریز و با شلیک گلوله پلیس جان سپرد، حدود یک کیلوگرم هرویین کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، چند روز قبل ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد: مردی پرایدسوار، محموله های مواد مخدر صنعتی (هرویین) را از یک شهر مرزی به مشهد منتقل می کند و پس از فروش مواد افیونی دوباره به شهر مرزی بازمی گردد.

همزمان با دریافت این اطلاعات و با توجه به اهمیت وحساسیت موضوع، بلافاصله سردار ابراهیم قربانزاده (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) به طور مستقیم وارد عمل شد و دستورات ویژه ای را برای رصدهای دقیق اطلاعاتی صادر کرد.

گزارش خراسان حاکی است: بدین ترتیب گروه ویژه ای از نیروهای انتظامی مامور رسیدگی به این پرونده شدند و تحقیقات غیرمحسوسی را آغاز کردند.

آنان با استفاده از منابع و مخبران و همچنین بهره گیری از تجربیات ارزنده سردار قربانزاده که خود سال ها ریاست ستاد مبارزه با مواد مخدر را به عهده داشت، به سرنخ هایی رسیدند که بیانگر انتقال مواد مخدر به مشهد در پوشش خانوادگی با یک دستگاه پراید بود.

به همین دلیل ماموران انتظامی جاده مسیر تردد قاچاقچی مواد افیونی را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند و موفق به شناسایی خودروی پراید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای هرویین های خون آلود!

ماجرای هرویین های خون آلود!