مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 17:302021-03-02سياسي

گلستان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه موقوفات است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: گلستان از نظر تعدد موقوفات و رقبات وقفی رتبه پنج کشور را داشته و این امر نشان می دهد مردم ما اعتقادات عمیق در زمینه خیررسانی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد عصر سه شنبه در همایش ملی خیر ماندگار اظهار کرد: انسان ها تمایل درونی دارند تا به دیگران کمک کنند و این امر در سرشت ما ایرانیان قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: در قرآن و روایات در مورد کمک و خیررسانی به دیگران سفارش شده است.

سلیمانی فرد اضافه کرد: در دوره حساس کنونی که دشمنان جنگ اقتصادی را علیه ما آغاز کرده اند کمک رسانی به دیگران بیشتر مورد نیاز است و می تواند در زمینه های ازدواج آسان، کودکان بازمانده از تحصیل، آزادسازی زندانیان، کمک به بیماران و مستمندان و اقشاری که دچار آسیب های اجتماعی هستند، گام برداشت.

وی بیان کرد: در نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر مسائلی در خصوص حقوق بشر و حقوق افراد مطرح شده که در آنجا ذکر شده مردمی که مراجعه می کنند دو گروه هستند یا برادر دینی بوده و یا همنوع شما هستند که باید به آنها کمک کرد.

سلیمانی فرد گفت: گلستان از نظر تعدد موقوفات و رقبات وقفی رتبه پنج کشور را داشته و این امر نشان می دهد مردم ما اعتقادات عمیق در زمینه خیررسانی دارند که این امر بسیار ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه موقوفات است

گلستان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه موقوفات است