مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 17:152021-03-02سياسي

ثبت یاد و خاطره بزرگ مردان ایران با راه اندازی موزه های دفاع مقدس


استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه جنگ تجسم عاشورای حسینی است، تصریح کرد: با افتتاح باغ موزه یادو خاطره بزرگ مردان را در تاریخ ثبت می کنیم تا به فراموشی سپرده نشوند.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه جنگ تجسم عاشورای حسینی است، تصریح کرد: با افتتاح باغ موزه یادو خاطره بزرگ مردان را در تاریخ ثبت می کنیم تا به فراموشی سپرده نشوند.

محمد علی شجاعی در آیین افتتاح فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که 12 اسفند ماه با حضور سردار کارگر رییس بنیاد حفظ نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس صورت گرفت، گفت: تعهدات اتمام پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان سه ساله بود که خواستار اتمام آن تا دوسال آینده هستیم.

وی افزود: با اتمام سریع باغ موزه دفاع مقدس می توانیم وظیفه خود را نسبت به تمام خانواده شهدا ، رزمندگان و ایثارگران انجام دهیم.

شجاعی اظهارکرد: تاکنون پروژه های بسیاری در استان افتتاح شده اما اهمیت افتتاح پروژه باغ موزه بسیار بالا است زیرا حس دین به سه هزار شهید و هفت هزار جانباز این استان داریم.

وی تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی توانستیم فاز یک این باغ موزه به افتتاح برسد که امیدواریم سریع تر این پروژه به بهره برداری کامل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت یاد و خاطره بزرگ مردان ایران با راه اندازی موزه های دفاع مقدس

ثبت یاد و خاطره بزرگ مردان ایران با راه اندازی موزه های دفاع مقدس