مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 16:572021-03-02اجتماعي

طراح و سازنده استودیوهای الفبا و نگاه درگذشت


محمود فتح نیا طراح و سازنده استودیوهای الفبا و نگاه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پی سکته مغزی، درگذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمود فتح نیا طراح و سازنده استودیوهای الفبا و نگاه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دارفانی را وداع گفت.

پس از ساخت این استودیوها، برنامه های متعددی در آنها و در راستای اطلاع رسانی، تشریح برنامه ها، سیاست ها و گفت وگوهای مسؤولان با رسانه ها و فرهنگیان ساخته شد.

  از سوابق کاری فتح نیا می توان به معلم رشته هنر هنرستان های شهر تهران، مدیر روابط عمومی منطقه 6 و 11 شهر تهران نام برد؛ همچنین طراحی صحنه نمایش هایی همچون خانه من اینجاست؟! ، ماضی استمراری ، طوفان ، خورشید و خاکستر و هزاره های آه از جمله فعالیت های وی در تئاتر به شمار می رود.

فتح نیا طراحی صحنه بسیاری از برنامه ها و مراسم های حوزه هنری را هم بر عهده داشته است و در جشنواره های متعددی برنده جوایز طراحی صحنه شده بود؛ وی در آبان امسال براثر سکته مغزی به کما رفت و بعد از گذشت بیش از دو ماه و در دی ماه به هوش آمد اما عوارض ناشی از سکته، سرانجام باعث درگذشت او شد.

فریبرز حمیدی رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی در پیام تسلیتی اعلام کرد: در نهایت تحزُّن و در غایت تألّم اطلاع یافتم، همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراح و سازنده استودیوهای الفبا و نگاه درگذشت

طراح و سازنده استودیوهای الفبا و نگاه درگذشت