مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 16:552021-03-02سياسي

قبول شرط و شروط در FATF را نمی پذیریم


نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی درباره FATF، گفت: نمایندگان به مباحث مطرح شده در بیانیه امروز باور دارند و قبول شرط و شروط را نمی پذیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی طاهری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با اشاره به بودجه سازمان برنامه و بودجه، گفت: کارآمدی بودجه هر کشور منوط به شفافیت بودجه است و از پیامدهای نبود این شفافیت، فقدان تعادل آن و افزایش احتمال کسری بودجه، افزایش نقدینگی و تورم افسارگسیخته است.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار رقم درآمدی بودجه از یک میلیون میلیارد دلار گذشت، تصریح کرد: این رقم بسیار بزرگ است و موجب افزایش نقدینگی می شود.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی قسمت های بودجه غیرشفاف است، بیان کرد: در تبصره (14) یک رقم 330 هزار میلیارد تومانی داریم که در جداول بودجه نیامده و در تبصره (2) هم دو رقم 150 هزار میلیارد تومان و 30 هزار میلیارد تومان آمده که آن هم در جداول بودجه نیست.

وی ادامه داد: همچنین در تبصره (1) هم دو رقم 90 هزار میلیارد تومانی برای قیر رایگان و 40 هزار میلیارد تومانی وجود دارد که جمع آن 640 هزار میلیارد تومان می شود و عملاً در تبصره ها آمده اما در جداول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبول شرط و شروط در FATF را نمی پذیریم

قبول شرط و شروط در FATF را نمی پذیریم