مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 16:402021-03-02اقتصادي

تعریف 28 موزه نفت در سراسر کشور/افتتاح پنجمین موزه در کرمان


مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت با اشاره به اینکه 28 موزه در سراسر ایران تعریف شده است، گفت: تاکنون چهار موزه افتتاح شده که امروز پنجمین موزه را در استان کرمان افتتاح کردیم و امیدواریم تا پایان سال آینده بتوانیم سه موزه دیگر را افتتاح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، اکبر نعمت اللهی عصر امروز در مراسم افتتاح موزه نفت استان کرمان با اشاره به اینکه مدیریت موزه های نفت پنج سالی است که در وزارت نفت ایجاد شده است، اظهار داشت: وزارت نفت بعد از سال ها  متوجه شده در بخش موزه ها و حفظ میراث، اسناد و .

کم کاری کرده است .

مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت عنوان کرد: تاکنون توانسته ایم 124نقطه را به ثبت ملی برسانیم و همچنین 40 میلیون برگ سند و حدود 13 هزار شیء تاریخی را جمع آوری و مرمت  کنیم.

 وی با اشاره به اینکه  28 موزه در سراسر ایران تعریف شده است، افزود: تاکنون چهار موزه افتتاح شده که امروز پنجمین موزه را در استان کرمان افتتاح کردیم و امیدواریم تا پایان سال آینده بتوانیم سه موزه دیگر را افتتاح کنیم و جمع موزه های افتتاح شده کشور به 8 موزه برسد.

نعمت اللهی بیان داشت: موزه کرمان یک موزه ویژه است و خیلی با نفت ارتباط ندارد، اما از نفت خیلی استفاده کرده و اشیایی در این موزه وجود دارد که مربوط به 110 تا 120 سال پیش تر در کشور رایج و مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف 28 موزه نفت در سراسر کشور/افتتاح پنجمین موزه در کرمان

تعریف 28 موزه نفت در سراسر کشور/افتتاح پنجمین موزه در کرمان