مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 16:252021-03-02ورزشي

رییس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار کرد


درنخستین دیدار رییس جدید فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان، سلطانی فر برنامه ریزی توسعه ای با هدف ارتقای جایگاه فوتبال ایران در آسیا و جهان را مورد تاکید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این دیدار دکتر مسعود سلطانی فر با اشاره به هواداران میلیونی فوتبال در کشور، برنامه ریزی توسعه ای در دو بخش ملی و بین المللی با هدف ارتقای جایگاه فوتبال ایران در آسیا و جهان را مورد توجه قرار داد.

وی در ادامه این دیدار بر سیاست گذاری و برنامه ریزی در زمینه شناسایی، استعدادیابی و توجه به رده های سنی پایه، هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات لیگ برتر، وسایر رده های سنی و لیگ فوتبال و فوتسال در دو بخش آقایان و بانوان تاکید کرد.

همچنین در این نشست دکتر سلطانی فر با اشاره به هدف گذاری و نحوه تامین منابع مالی در راستای پشتیبانی از فوتبال کشور، به تبیین مواردی در خصوص آماده سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر پرداخت.

برنامه ریزی و حمایت از باشگاههای شرکت کننده ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست وزیر ورزش و جوانان و رییس جدید فدراسیون فوتبال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار کرد

رییس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار کرد