مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:502021-03-02اقتصادي

سدهای کمندان و تاج امیر به بهره برداری می رسند؟


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: سد کمندان و تاج امیر در صورت تأمین اعتبار سال 1400 به بهره برداری می رسند.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: سد کمندان و تاج امیر در صورت تأمین اعتبار سال 1400 به بهره برداری می رسند.

داریوش حسن نژاد امروز دوازدهم اسفندماه، اظهار کرد: عملیات سد کمندان در سال 1383 آغاز شده و هم اکنون حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود 200 میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده و برای تکمیل کارهای باقیمانده سد و جابجایی روستای کمندان حدود 250 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

حسن نژاد افزود: در صورت تأمین اعتبار، سد تا پایان خردادماه سال آینده به مرحله آبگیری می رسد و تا پایان سال 1400 به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان مشکل اساسی سد کمندان را تملک و جابجایی روستایی به همین نام دانست و افزود: برای حل این مشکل همکاری همه ارگان های ذی ربط از جمله فرمانداری، محیط زیست، آب و فاضلاب و شرکت توزیع برق ضروری است.

حسن نژاد در خصوص سد تاج امیر نیز خاطرنشان کرد: کار احداث این سد از سال 1390 آغاز شده ولی به دلیل کمبود اعتبار تا سال 95 متوقف شد که با همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا عملیات اجرایی آن با سرعت خوبی شروع و تا سال 97 ادامه یافت ولی به دلیل مشکلات شدید مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدهای کمندان و تاج امیر به بهره برداری می رسند؟

سدهای کمندان و تاج امیر به بهره برداری می رسند؟