مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-02حوادث

متلاشی شدن باند سارقان سیم برق و کابل های مخابراتی در شهرستان بویراحمد


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 12 سارق و 4 مالخر حرفه ای سیم برق و کابل مخابراتی با اعتراف به 65 فقره سرقت در شهرستان بویراحمد دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی از دستگیری 12 سارق و 4 مالخر حرفه ای سیم برق و کابل مخابراتی با اعتراف به 65 فقره سرقت و کشف اموال مسروقه به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان بویراحمد خبر داد.

 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و قطعی مکرر برق در شهرستان بویراحمد موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده 12 نفر سارق و 4 مالخر را شناسایی و طی چندین عملیات جداگانه و ضربتی به صورت همزمان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به 65 فقره سرقت سیم برق هوایی و کابل مخابراتی در شهرستان بویراحمداعتراف و یک هزار و 500 کیلو سیم برق هوایی و کابل مخابراتی از نوع مس، 2 دستگاه تلویزیون، یک دستگاه کامپیوتر با تجهیزات کامل، لب تاپ، پمپ آب، شیرآلات ساختمانی، چمن زن بزرگ، وسایل آرایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم ماشین سنگین و 16 دستگاه کارتخوان از آنان کشف و ضبط کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلاشی شدن باند سارقان سیم برق و کابل های مخابراتی در شهرستان بویراحمد

متلاشی شدن باند سارقان سیم برق و کابل های مخابراتی در شهرستان بویراحمد