مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-02سياسي

درخواست 837 دفتر بسیج دانشجویی از مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رد لوایح FATF


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 837 دفتر بسیج دانشجویی کشور طی نامه ای از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست کردند با اقدامی کارشناسانه در جهت حفظ منافع کشور و مردم گامی مؤثر در رد همکاری با FATF برداشته و ریل گذاری مناسبی برای تقویت بنیه اقتصادی .

- 837 دفتر بسیج دانشجویی کشور طی نامه ای از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستند، در جهت حفظ منافع کشور و مردم گامی مؤثر در رد همکاری با FATF برداشته و ریل گذاری مناسبی برای تقویت بنیه اقتصادی با تکیه بر داخل داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 837 دفتر بسیج دانشجویی کشور طی نامه ای از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست کردند با اقدامی کارشناسانه در جهت حفظ منافع کشور و مردم گامی مؤثر در رد همکاری با FATF برداشته و ریل گذاری مناسبی برای تقویت بنیه اقتصادی با تکیه بر داخل داشته باشید.

در این نامه آمده است:دولت تدبیر و امید از ابتدای مسیر حرکتش به بهانه ایجاد گشایش های اقتصادی و بهبود اوضاع معیشتی مردم، به گونه ای کاهش تورم و گرانی را به مذاکره با سلاطین غرب گره زد که گویا تنها راه علاج اقتصاد کشور بستن با کدخدا است.

پس از شروع اجرای برجام در دی ماه سال 94، برخی از سیاستمداران غربی این حرف را مطرح می کردند که اگر جمهوری اسلامی می خواهد تحریم های بانکی خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 837 دفتر بسیج دانشجویی از مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رد لوایح FATF

درخواست 837 دفتر بسیج دانشجویی از مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رد لوایح FATF