مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-02سياسي

بی توجهی 16 دستگاه اجرایی به استخدام فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: 16 دستگاه اجرایی استان بدون لحاظ سهمیه ایثارگران نیرو گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید منصور موسوی امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیگیری استخدام فرزندان شاهد تصریح کرد: از 16 دستگاه اجرایی استان که از سال 96 بدون لحاظ سهیمه ایثارگران نیرو گرفتند شکایت کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمع آوری خاطرات شهدا در حال انجام است و وصیتنامه شهدا نیز به صورت موضوعی تدوین و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد: با هدف رفاه حال جامعه ایثارگران و جلوگیری از اطاله دادرسی یک شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های قضایی ایثارگران در دادگستری تشکیل شده است.

موسوی گفت: تخت ها و تجهیزات بیمارستان سلمان برای ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف نوسازی شده است.

وی همچنین از ویزیت 25 هزار نفر از خانواده شهدا در طرح پایش سلامت خبر داد و گفت: 982 نفر از والدین شهدا از خدمات حق پرستاری استفاده می کنند.

این مسؤوا با اشاره به ساماندهی گلزارهای شهدا بیان داشت: 93 درصد گلزارها ساماندهی شده و تنها 10 گلزار تک مزاری در شهرستان کهگیلویه در انتظار ساماندهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی 16 دستگاه اجرایی به استخدام فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد

بی توجهی 16 دستگاه اجرایی به استخدام فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد