مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-02سياسي

ضرورت رعایت شاخص های محیط زیست در صنعت


استاندار گیلان با تأکید بر لزوم دانش لازم در توسعه صنعتی برای جلوگیری از آسیب محیط زیستی گفت: توسعه صنعتی اگر به محیط زیست آسیب بزند مورد تأیید نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع ظهر امروز در مراسم تجلیل از صنایع پاک استان، در سالن الغدیر استانداری با اشاره به اهمیت محیط زیست در گیلان اظهار کرد:  مدیریت موضوعات مختلف محیط زیستی به جهت فراوانی بخش های مختلف و تاثیرگزاری بر همه مقوله های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره لازم و ضروری است.

وی با بیان تأکید بر اهمیت توجه بر محیط زیست در همه دنیا گفت: مباحث مهم محیط زیستی از  سیاست های کلی ابلاغ شده است که به ادارات و دستگاه های مختلف تأکید شده تا در اجرای دقیق این سیاست ها برمبنای نقشه راه جمهوری اسلامی است کوشا باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه توجه به محیط زیست صرفاً مختص مسؤولان نبوده بلکه وظیفه ای عمومی و همگانی است، افزود: حوزه های عمرانی نیز از مقولاتی است که با محیط زیست ارتباط ویژه ای دارد و باید با معیارهای محیط زیستی توسعه پیدا کنند.

زارع با تأکید بر لزوم دانش لازم در توسعه صنعتی برای جلوگیری از آسیب محیط زیستی بیان کرد: توسعه صنعتی اگر به محیط زیست آسیب بزند مورد تأیید نیست، رعایت شاخص های محیط زیست از اولویت هایی است که همه مردم نسبت به آن حساس اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت شاخص های محیط زیست در صنعت

ضرورت رعایت شاخص های محیط زیست در صنعت