مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-02اقتصادي

دستاورد پویش پازل همدلی در یکسالگی کووید 19/فروش 600 هزار قطعه از پازل


معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دستاوردهای پویش پازل همدلی اظهار کرد: دستاوردهایی که این پویش داشت فروش 600 هزار قطعه پازل بود که هر قطعه 10 هزار تومان ارزش داشت.

- دستاورد پویش "پازل همدلی" در یکسالگی کووید 19/فروش 600 هزار قطعه از پازل معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دستاوردهای پویش پازل همدلی اظهار کرد: دستاوردهایی که این پویش داشت فروش 600 هزار قطعه پازل بود که هر قطعه 10 هزار تومان ارزش داشت.

همچنین کوله پشتی و بسته های نوشت افزار به 60 هزار دانش آموز تحویل شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یزدان مهر در آیین اختتامیه پازل همدلی با بیان اینکه این پازل یک پازل منحصر به فرد و در نوع خود بی سابقه بود، اظهار کرد: ما سال گذشته در قالب پویش همدلی باز هم کمک نوشت افزار داشتیم اما این پازل به طور متمایزی بود.

شفافیت در جذب و مصرف مشارکت ها، امکان بهره مندی از مشارکتهای خرد و کلان، همکاری شبکه گسترده ای از هنرمندان و ورزشکاران متعهد، امکان تعیین محل مصرف مشارکتها توسط خیر گرانقدر و یک همکاری همه جانبه و جهاد خوبی بین شرکتهای خصوصی و سازمان دولتی و موسسات خیریه شکل گرفت به طوریکه ما نقش نظارتی و سیاستگذاری داشتیم و شرکای اجتماعی در سطح میدان بودند و کار به خوبی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد پویش پازل همدلی در یکسالگی کووید 19/فروش 600 هزار قطعه از پازل

دستاورد پویش پازل همدلی در یکسالگی کووید 19/فروش 600 هزار قطعه از پازل