مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-02حوادث

کشف بیش از 5 تن روغن احتکار شده در زرندیه


فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از کشف 5 هزار و 660 کیلو گرم روغن سویا و نباتی احتکار شده به از یک واحد صنفی در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

- روح الدین یوسفوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در تداوم طرح های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان زرندیه در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار روغن در یک واحد صنفی با خبر شدند.

وی افزود: سرانجام پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضایی، واحد صنفی مذکور شناسایی و در بازرسی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت از آن، مقدار 5 هزار و 660 کیلوگرم روغن سویا و نباتی احتکار شده، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیهبیان داشت: فرد محتکر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

  یوسفند با قدردانی از همکاری آگاهانه مردم با پلیس از شهروندان وظیفه شناس خواست تا در صورت کسب هرگونه خبر در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی مورد نیاز مردم، اطلاعات خود را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 5 تن روغن احتکار شده در زرندیه

کشف بیش از 5 تن روغن احتکار شده در زرندیه