مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-02سياسي

وکالت هنر دفاع از حق و قانون است/فعالیت بیش از 600 وکیل در اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه وکالت هنر دفاع از حق و قانون است، گفت: حق طلبی و عدالت محوری و حرکت بر مدار قانون مهمترین و اساسی ترین رکن در وکالت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تحلیف کارآموزان وکلا در اردبیل اظهار کرد: حق طلبی و عدالت محوری مهمترین رکن در وکالت است که وکلا باید آن را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه وکالت هنر دفاع از حق و قانون است، افزود: حق طلبی و عدالت محوری و حرکت بر مدار قانون مهمترین و اساسی ترین رکن در وکالت است و وکلا باید در رسالت خود دقت، هوشیاری، عدالت محوری را مبنای کار خود قرار دهند و ارزش قلم خود را حفظ کنند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل اجرای صحیح قانون را در گرو تعهد، تخصص و همکاری قضات و وکلا عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت و تجارب پیشکسوتان با رویکرد تلاش برای مصالحه در پرونده ها باید در اولویت کاری وکلا قرار بگیرد.

عتباتی از تعامل و همکاری مناسب دادگستری استان اردبیل و کانون وکلا خبر داد و افزود: این تعامل در راستای تسهیل خدمات رسانی به مردم بسیار ضروری است و موجب صدور آرا صحیح بدون ضایع شدن حقوق طرفین دعوی می شود.

رییس کانون وکلای استان اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 600 وکیل در استان فعالیت می کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکالت هنر دفاع از حق و قانون است/فعالیت بیش از 600 وکیل در اردبیل

وکالت هنر دفاع از حق و قانون است/فعالیت بیش از 600 وکیل در اردبیل