مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-02اقتصادي

صادرات محصولات کشاورزی خراسان شمالی به ارمنستان در حال مطالعه است


صادرات محصولات کشاورزی ارگانیک از استان به ارمنستان مورد مطالعه قرار خواهد گرفت تا بتوانیم به این کشور صادراتی انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بیگ زاده صبح سه شنبه در نشست با سفیر ارمنستان در ایران که در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: در سفر سفیر ارمنستان به بجنورد بناست وی از پتانسیل های استان خراسان شمالی در حوزه های گردشگری، کشاورزی و صنعتی بازدید کند.

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی با اشاره به شباهت اقلیمی استان و ارمنستان، گفت: نیروی انسانی مهم ترین سرمایه خراسان شمالی است که می تواند در اختیار این کشور قرار بگیرد.

وی افزود: طی جلسات برگزار شده مقرر شد شرایطی برای حضور تجار خراسان شمالی در ارمنستان به وجود بیاید.

بیگ زاده تصریح کرد: بناست خواهرخواندگی بین خراسان شمالی و یکی از استان های ارمنستان که پیشنهاد ما ایروان است، برقرار شود.

معاون استاندار خراسان شمالی ادامه داد: سفیر ارمنستان برای مشارکت با خراسان شمالی در حوزه فناوری آی تی اعلام آمادگی کرده لذا به زودی جلسات مربوط برگزار خواهد شد.

وی افزود: صادرات محصولات کشاورزی ارگانیک از استان به ارمنستان مورد مطالعه قرار خواهد گرفت تا بتوانیم به این کشور صادراتی انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات کشاورزی خراسان شمالی به ارمنستان در حال مطالعه است

صادرات محصولات کشاورزی خراسان شمالی به ارمنستان در حال مطالعه است