مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-02اقتصادي

شهرهای گردشگری تا سال 2027 به شرایط قبل کرونا برنمی گردند


مشاور عالی اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه بسیاری از شهرهای گردشگری تا سال 2027 به شرایط قبل از کرونا برنمی گردند، گفت: باید خوش باور باشیم که بدون برنامه ریزی برای بازاریابی و برندینگ در توسعه گردشگری اصفهان، - ایسنا/اصفهان مشاور عالی اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه بسیاری از شهرهای گردشگری تا سال 2027 به شرایط قبل از کرونا برنمی گردند، گفت: باید خوش باور باشیم که بدون برنامه ریزی برای بازاریابی و برندینگ در توسعه گردشگری اصفهان، پروژه های خود را اقتصادی کنیم.

علی کرباسی زاده صبح امروز (سه شنبه-12 اسفند ماه) در سومین همایش سالانه گردشگری محور توسعه پایدار استان اصفهان، با اشاره به چالش های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، اظهار کرد: در مطالعه ای که شهرداری اصفهان به جهاد دانشگاهی در خصوص چالش های گردشگری سفارش داده بود، موارد مهمی مطرح شد.

وی با بیان اینکه اولویت نداشتن حوزه گردشگری در سطح کلان کشور از چالش های اصلی سرمایه گذاری در این حوزه است، تاکید کرد: اگرچه در پیش بینی ها قرار است اقتصاد گردشگری جایگزین اقتصاد نفتی شود، اما گردشگری در اولویت برنامه های کشور نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشاور عالی اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه گریز از سرمایه گذاری و معضل منابع انسانی از دیگر چالش های سرمایه گذاری حوزه گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای گردشگری تا سال 2027 به شرایط قبل کرونا برنمی گردند

شهرهای گردشگری تا سال 2027 به شرایط قبل کرونا برنمی گردند