مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-02اقتصادي

اختصاص بودجه 10 میلیارد تومانی برای تشکیل موزه معماری در پایتخت


سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اختصاص بودجه 10 میلیارد تومانی جهت ایجاد موزه معماری در کمیسیون تلفیق شورای شهر گفت: حناچی نسبت به ایجاد این موزه بی توجهی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس ، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره ایجاد موزه معماری در پایتخت اظهار داشت: طی دو سال گذشته تلاش های زیادی در شورا انجام گرفت که موزه معماری در پایتخت تشکیل شود در بودجه سال 99 شهرداری نیز ردیفی اختصاصی به همین منظور حدود مبلغ 5 میلیارد تومان پیش بینی شد.

وی افزود: در میان برخی مدیران ارشد شهرداری از تشکیل موزه معماری و استفاده از ردیف بودجه اختصاصی ممانعت به عمل آمده و این مسأله بسیار جای تعجب دارد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: امسال پیگیری های گسترده ای در این زمینه انجام داده ایم و تذکرات شفاهی و حضوری صورت گرفت آنچه لازم است مدیران شهری بدانند این بوده که موزه معماری یک نهاد صنفی یا بخشی نیست و مرکزی فرهنگی متعلق به همه مردم محسوب می شود.

اعطا تصریح کرد: انتظار داشتیم که حناچی با توجه به اینکه تخصص معماری دارد نسبت به این قضیه توجه بیشتری داشته باشد و در لایحه بودجه امسال در حین بررسی ها متوجه شدیم ردیف بودجه برای سال 1400 جهت این مسأله صفر شده و این موضوع بدین معنی بوده که شهرداری تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه 10 میلیارد تومانی برای تشکیل موزه معماری در پایتخت

اختصاص بودجه 10 میلیارد تومانی برای تشکیل موزه معماری در پایتخت