مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-02اقتصادي

ارائه کیف پول الکترونیک جدید در سال آینده


معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی با بیان اینکه پیش از این برخی بانک ها به صورت درون بانکی کیف پول الکترونیک را ارائه می کردند، اعلام کرد: - معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی با بیان اینکه پیش از این برخی بانک ها به صورت درون بانکی کیف پول الکترونیک را ارائه می کردند، اعلام کرد: از منظر قوانین جدید که کیف پول های جدید مبتنی بر تعامل پذیری هستند، هنوز بانکی امکان ارائه کیف پول در مدل جدید را ندارد و کیف های پول قبلی همچنان فعال هستند که نوع جدید این کیف ها در سال آینده ارائه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیف پول الکترونیکی یک ابزار پرداختی با قابلیت ذخیره پول الکترونیکی است که از سال 92 در نظام بانکی کشور سابقه دارد و کیف پول الکترونیک از نوع بسته در کشور ما عموما این خدمات در قالب کارت های هدیه ارائه می شود که مبالغ از قبل مشخصی در آنها قرار دارد.

همچنین، نمونه ای از کیف پول الکترونیکی نیمه بسته در ایران، اپلیکیشن هایی هستند که می توان در آن ها حساب کاربری خود را با استفاده از کارت های بانکی شارژ و در خریدها از آن استفاده کرد.

اما با ابلاغ ضوابط جدید صدور کیف پول الکترونیک در اوایل شهریور ماه اجازه صدور نوع جدیدی از کیف پول الکترونیک از سوی بانک مرکزی صادر شد که فقط از طریق بانک ها یا در همکاری با بانک ها صادر می شود و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه کیف پول الکترونیک جدید در سال آینده

ارائه کیف پول الکترونیک جدید در سال آینده