مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-02حوادث

کشف بیش از 13 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در سمنان


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان گفت: بیش از 13 هزار لیتر انواع مواد شوینده تقلبی و غیربهداشتی از یک واحد تولیدی در شهرستان سمنان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ محمداسماعیل حداد اظهار کرد: مأموران و ضدعفونی کننده غیرمجاز در شهرک صنعتی شهرستان سمنان موفق شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته مأموران انتظامی مشخص شد این واحد تولیدی با سوءاستفاده از برندها و علائم تجاری معروف، بیش از 13 هزار لیتر انواع مواد شوینده مانند مایع ظرف شویی، شیشه شوی، شامپو و مواد اولیه تولیدی به صورت غیربهداشتی و غیرمجاز تولید می کند.

حداد تصریح کرد: با سرعت عمل و هوشیاری پلیس مواد تقلبی و غیربهداشتی قبل از توزیع در بازار و استفاده عموم کشف و در انبار شرکت توقیف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان با بیان اینکه ارزش ریالی مواد کشف شده برابر نظر کارشناسان بیش از یک میلیارد ریال است، گفت: شهروندان برای تهیه و خرید مواد شوینده خود به علائم استاندارد و سیب سلامت درج شده توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشابه سریعاً مراتب را به سامانه تلفنی 110 (فوریت های پلیسی) در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 13 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در سمنان

کشف بیش از 13 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در سمنان