موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-02اقتصادي

صادرات نفت ونزوئلا رکورد 10 ماهه زد


صادرات نفت ونزوئلا با فروش بیشتر به مشتریان جدید در بازارهای آسیایی، در فوریه به بیش از 700 هزار بشکه در روز افزایش یافت که بالاترین میزان در 10 ماه گذشته بود.

- صادرات نفت ونزوئلا با فروش بیشتر به مشتریان جدید در بازارهای آسیایی، در فوریه به بیش از 700 هزار بشکه در روز افزایش یافت که بالاترین میزان در 10 ماه گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شمار رو به رشدی از این مشتریان که هیچ سابقه ای در تجارت نفت ندارند، به شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا کمک کرده اند نفت و سوخت بیشتری در آسیا بفروشد.

به خصوص از زمانی که وزارت خزانه داری آمریکا در سه ماهه پایانی سال 2020 تحریمها را تشدید و سواپ نفت با دیزل را برای مشتریان قدیمی شرکت PDVSA ممنوع کرد.

طبق اسناد شرکت PDVSA، این خریداران که منابع آگاه آنها را مشتریان شبح نامیده اند، خرید نفت ونزوئلا را به طور مداوم افزایش داده اند و از حدود 123 هزار بشکه در روز در اکتبر به 568 هزار بشکه در روز در ماه گذشته رساندند که معادل سه چهارم از کل صادرات این کشور در مدت مذکور بوده است.

شرکت PDVSA و جوینت ونچرهایش در فوریه مجموعا 30 محموله به میزان 732 هزار و 107 بشکه نفت و فرآورده های نفتی صادر کردند که تقریبا 35 درصد بالاتر از صادرات ژانویه اما همچنان 34 درصد پایینتر از 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نفت ونزوئلا رکورد 10 ماهه زد

صادرات نفت ونزوئلا رکورد 10 ماهه زد