مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-02سياسي

تمرکز ترامپ پیروزی در انتخابات کنگره است


ترامپ و مشاورانش فعلاً تمرکز اصلی خود را روی انتخابات 2022 گذاشته اند چرا که اگر بتوانند یک یا هر دو مجلس کنگره را به دست بیاورند پیروزی آنان در انتخابات سال 2024 خیلی راحت تر خواهد بود.

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس مسائل آمریکا گفت: ترامپ و مشاورانش فعلاً تمرکز اصلی خود را روی انتخابات 2022 گذاشته اند چرا که اگر بتوانند یک یا هر دو مجلس کنگره را به دست بیاورند پیروزی آنان در انتخابات سال 2024 خیلی راحت تر خواهد بود.

امیر ابوالفتح پور در گفت وگو با ایسنا درباره سخنان ترامپ در جمع محافظه کاران حزب جمهوریخواه، اظهار کرد: روسای جمهور آمریکا بعد از رفتن از کاخ سفید از نقش و نفوذ فراوانی برخوردار هستند و سخنرانی های متعددی را انجام می دهند و برخی از این روسای جمهور مانند اوباما و بیل کلینتون بابت این سخنرانی ها ده ها میلیون دلار دستمزد دریافت کرده اند.

وی افزود: برخی از تشکل ها و تجمع ها در آمریکا از اهمیت زیادی برخوردار است و در شکل دهی به افکار عمومی نقش مهمی دارد که یکی از این گردهمایی ها، نشست سیپک یا کمیته اقدام سیاسی محافظه کاری است که قدرتمندترین تشکل محافظه کاران آمریکا است و سخنرانی در این گردهمایی از اهمیت زیادی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز ترامپ پیروزی در انتخابات کنگره است

تمرکز ترامپ پیروزی در انتخابات کنگره است