مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-02حوادث

روزهایی که رخت عزا برتن خراسان جنوبی ها کرد


سالی که گذشت سالی پر فراز و نشیب در خراسان جنوبی بود که فراز و فرودهای بسیاری را نصیب مردم خراسان جنوبی کرد، اما آنچه رهاورد این یک سال بود، همین ضرورت رعایت پگروتکل های بهداشتی بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی سالی که گذشت سالی پر فراز و نشیب در خراسان جنوبی بود که فراز و فرودهای بسیاری را نصیب مردم خراسان جنوبی کرد، اما آنچه رهاورد این یک سال بود، همین ضرورت رعایت پگروتکل های بهداشتی بود.

یک سال پیش اولین نمونه مثبت بیماری کرونا در استان خراسان جنوبی شناسایی شد.

طی این 365 روز به طور متوسط هر شبانه روز 43 نفر مبتلا و هر یازده ساعت بر اثر این بیماری منحوس یک نفر جان خود را از دست داده است.

این آمار بر اساس آزمایش های pcr مثبت است که با در نظر گرفتن آمار افراد فاقد علامت و افرادی که در فارغ از این آزمایش ها با داشتن علام با قرنطینه خانگی بهبود یافته اند این اعداد بسیار بزرگتر از آنچه به صورت رسمی اعلام شده است.

در خراسان جنوبی اگرچه تعداد مبتلایان بیماری کرونا نسبت به جمعیت نزدیک میانگین کشوری است، اما تعداد افراد فوت شده نسبت به کل مبتلایان بیش از 1.

3 بیشتر از میانگین کشوری و 2.

17 برابر میانگین جهانی است.

در این یک سال بسیاری از مناسبت های اجتماعی دستخوش تغییرات زیادی شده است؛ از کاهش رفت و آمدها، تعطیل شدن کلاس های دانش آموزان و دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهایی که رخت عزا برتن خراسان جنوبی ها کرد

روزهایی که رخت عزا برتن خراسان جنوبی ها کرد