مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-02سياسي

آموزش الکترونیک، کشور را از بزرگترین وقفه آموزشی تاریخ نجات داد


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم گفت: فاصله جامعه ما تا ایده آل شدن در زمینه آموزش های الکترونیک و زیرساخت های فرهنگی آن زیاد است با این وجود اگر آموزش های الکترونیک به فریاد ما نرسیده بود، - ایسنا/قم معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم گفت: فاصله جامعه ما تا ایده آل شدن در زمینه آموزش های الکترونیک و زیرساخت های فرهنگی آن زیاد است با این وجود اگر آموزش های الکترونیک به فریاد ما نرسیده بود، شاید جامعه دچار یکی از بزرگ ترین وقفه های آموزشی در طول تاریخ می ‎شد.

علی حسینی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: جامعه ما به دلیل اینکه با آموزش های غیر حضوری آدابته نبود پس از شیوع بیماری کرونا ضربه سختی در زمینه آموزشی خورد، اما از طرفی هم با توجه به سرعت تولید علم و تکنولوژی در این مدت زمان کوتاه که ما را خواه ناخواه به سمت آموزش های مجازی می کشاند در زمینه آموزش های مجازی حدود ده یا پانزده سال پیشرفت حاصل شد.

وی ادامه داد: وضعیت پیش آمده باعث شد که بسیاری از مراکز به فکر ایجاد زیرساخت و یا تکمیل زیرساخت‎ های خود در این زمینه و راه اندازی نرم افزارهای مربوطه شوند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم درخصوص معایب آموزش های مجازی، اظهار کرد: اولین عیبی که می توان به آن اشاره کرد عدم وجود زیرساخت فرهنگی در برخورد با این فضای جدید هم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش الکترونیک، کشور را از بزرگترین وقفه آموزشی تاریخ نجات داد

آموزش الکترونیک، کشور را از بزرگترین وقفه آموزشی تاریخ نجات داد