مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-02اقتصادي

19 زندانی جرایم غیرعمد در ماکو آزاد شدند


مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان ماکو از آزادی 19 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان ماکو از آزادی 19 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در این شهرستان خبر داد.

محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال به همت خیرین و انجمن حمایت از زندانیان ماکو، 19 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان آزاد و به آغوش خانواده خود برگشتند، افزود: این زندانیان با پرداخت دو میلیارد و 370 میلیون ریال آزاد شدند.

وی کمک خیرین و انجمن حمایت از خانواده ها را به خانواده های نیازمند تحت پوشش در سال جاری 6 میلیارد و 270 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: هشتم هر ماه هم به نیت و نام مبارک حضرت امام رضا علیه السلام به هشت نفر از خانواده های نیازمند زندانیان نیازمند کمک و مساعدت می شود.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان ماکو بیان کرد: این کمک های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت تا از خانواده زندانیان آسیب پذیر مخصوصاً در این شرایط کرونایی حمایت شود و آنها از نظر معیشتی و روحی دچار مشکل نشوند.

محمدی از کمک یک میلیاردی و 350 میلیون ریالی این انجمن به خانواده های تحت پوشش این انجمن خبر داد و افزود: این کمکها در قالب کمک های معیشتی و سبد غذایی و کمک نقدی به خانواده های تحت پوشش در آستانه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 زندانی جرایم غیرعمد در ماکو آزاد شدند

19 زندانی جرایم غیرعمد در ماکو آزاد شدند