مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 03:552021-03-02بين الملل

آمریکا خواستار انحلال تیم قتل به رهبری ولیعهد عربستان


آمریکا انحلال تیم قتل به رهبری «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان را که به دلیل قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد سعودی مورد تحریم واشنگتن قرار گرفته اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از خبرگزاری فرانسه، آمریکا انحلال تیم قتل به رهبری محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی را خواستار شد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما از عربستان سعودی خواسته ایم که با انحلال این باند مخوف، اصلاحات و نظارت های لازم را جهت حصول اطمینان از توقف فعالیت ها و عملیات علیه معارضان انجام دهد.

ند پرایس همچنین اقدامات دیگر عربستان سعودی برای برداشتن ممنوعیت سفر زندانیان آزاد شده و حل پرونده هایی همچون فعالان حقوق زنان را خواستار شد.

این در حالی است که اگنس کالامارد گزارشگر ویژه سازمان ملل در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازنهادهای اطلاعاتی و امنیتی امریکا درباره قتل جمال خاشقجی گفت: برای آمریکا بسیار خطرناک است به مسئولیت محمد بن سلمان در قتل خاشقجی اذعان می کند، ولی علیه او هیچ تصمیمی اتخاذ نمی کند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در این باره گفت: به عقیده من، بسیار خطرناک و مشکل آفرین است که اذعان کنیم فردی مُجرم است و سپس بگوییم که هیچ کاری علیه او انجام نمی دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا خواستار انحلال تیم قتل به رهبری ولیعهد عربستان

آمریکا خواستار انحلال تیم قتل به رهبری ولیعهد عربستان