مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-01فرهنگي

داستان شهیدی که از کار فرهنگی خسته نمی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی کتاب لذت سادگی ؛ خاطرات اکران کنندگان جشنواره مردمی فیلم عمار، طی مراسمی در مسجد المهدی بهارستان، - آیین رونمایی کتاب لذت سادگی ؛ خاطرات اکران کنندگان جشنواره مردمی فیلم عمار، طی مراسمی در مسجد المهدی بهارستان، طی مراسمی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی کتاب لذت سادگی ؛ خاطرات اکران کنندگان جشنواره مردمی فیلم عمار، طی مراسمی در مسجد المهدی بهارستان، طی مراسمی برگزار شد.

بنابرین گزارش، در ابتدای این برنامه، حجت الاسلام ناسخیان، امام جماعت مسجد المهدی در سخنانی با اشاره به شهیدان مدافع حرم؛ حامد کوچ ک­زاده، امیررضا قاسم ­پور، عباس دانشگر و شهید رحیم کابلی از اکران کنندگان جشنواره عمار بیان کرد: بنده به عنوان طلبه­ ناچیزی که در مسجد خدمت­گزار هستم، این حرکت مبارک و پیوند میان مسجد و هنر را به فال نیک می­ گیرم و امیدوارم که این حرکت، ادامه­ دار باشد.

در کلمات مقام معظم رهبری، من عبارتی را دیدم که ایشان به همین دوستان جشنواره عمّار فرموده بودند که توجه سینما به مقوله دین و آمدن این معارف داخل سینما یک حرکت بزرگ و مبارکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان شهیدی که از کار فرهنگی خسته نمی شد

داستان شهیدی که از کار فرهنگی خسته نمی شد