مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 15:252021-03-01بين الملل

درآمد صدها میلیون دلاری دختر و داماد ترامپ هنگام اشتغال در کاخ سفید


جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ دختر و داماد دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا در زمان اشتغال به کار در کاخ سفید در دوره زمامداری ترامپ، از 175 میلیون تا 640 میلیون دلار از فعالیت های بازرگانی درآمد داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تارنمای آمریکایی سیتیزن فور اتیکس روز دوشنبه نوشت؛ این داده ها بر اساس تحلیل اسناد و مدارک مالی ایوانکاست، هر چند تعیین مبلغ دقیق آن امکان پذیر نیست.

کوشنر و ایوانکا در آن هنگام به منظور از بین بردن نگرانی از خویشاوند سالاری، اعلام کرده بودند که دستمزدی از کار در دولت دریافت نمی کنند.

با اینکه هواداران ترامپ به این موضوع به عنوان فداکاری می نگریستند، اما مقدار زیاد درآمد آنها از فعالیت های حاشیه ای، این استدلال را تضعیف می کند، زیرا دستمزدی که از دولت می توانستند دریافت کنند، کمتر از یک درصد این مبلغ بوده است.

یکی از منابع اصلی درآمد ایوانکا مالکیت سهام در هتل ترامپ در واشنگتن دی سی و با فاصله ای اندک از کاخ سفید و مرکز اعمال نفوذ در دولت ترامپ (2017 2021) بوده است.

این زوج پیش از همه گیری بیماری کووید 19 و رکود کسب و کارها، مجموعا 23 بار به این هتل سرزده بودند.

درآمد سالانه ایوانکا از این هتل میان سال های 2017 تا 2019 حدود چهار میلیون دلار بوده که در سال گذشته (2020) به حدود یک میلیون و 500 دلار کاهش یافته که بخشی از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد صدها میلیون دلاری دختر و داماد ترامپ هنگام اشتغال در کاخ سفید

درآمد صدها میلیون دلاری دختر و داماد ترامپ هنگام اشتغال در کاخ سفید