مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-01اقتصادي

ایجاد بیش از 3200 شغل در سنقر و کلیایی طی سال جاری


فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی از ایجاد بیش از سه هزار و 200 شغل طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

- غلامرضا مرتضوی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ثبت مشاغل ایجاد شده در سامانه رصد اشتغال استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ایجاد سه هزار و 244 شغل در شهرستان سنقر و کلیایی در این سامانه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه اشتغال سال جاری شهرستان سنقر و کلیایی در سامانه رصد اشتغال استان کرمانشاه 2 هزار و 269 شغل بوده است، افزود: تحقق 143 درصدی ثبت اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان سنقر و کلیایی در سامانه رصد اشتغال استان کرمانشاه مشهود است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: ثبت آمار مربوط به اشتغال این شهرستان در سامانه رصد بیش از سهمیه از پیش تعیین شده به دلیل استفاده از ظرفیت های ایجاد شده در حوزه یارانه دستمزد و مشوق های بیمه ای دولت است.

وی ادامه داد: آمار ثبت اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه های اجرایی شامل استخدام در ادارات، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، صدور مجوز برای فعالیت های صنعتی و صنفی، مهارت آموزی و اقدامات ترویجی جهاد کشاورزی است.

به گفته مرتضوی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان سنقر و کلیایی باید در مدت باقیمانده از سال نسبت به بهبود شاخص های کسب و کار و استفاده از ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 3200 شغل در سنقر و کلیایی طی سال جاری

ایجاد بیش از 3200 شغل در سنقر و کلیایی طی سال جاری