مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-01اقتصادي

آمار ازدواج 25 سال است نزولی است/سایتهای همسریابی غیرقانونی هستند


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره مساله اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج، گفت: با توجه به اینکه حدود 25 سال است آمار ازدواج در کشور نزولی است، - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره مساله اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج، گفت: با توجه به اینکه حدود 25 سال است آمار ازدواج در کشور نزولی است، چه تضمینی وجود دارد در صورت اجباری شدن مشاوره، آمار ازدواج افزایش یابد؟.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی تندگویان در نشست وزیر ورزش وجوانان با تعدادی از منتخبین مراکز تخصصی ازدواج استان تهران، اظهار کرد: در شهر تهران با توجه به مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران می توانیم مشاوره پیش از ازدواج را اجباری کنیم اما در صورتی می توان امر ازدواج را منوط به امر مشاوره دانست و در سراسر کشور اجباری کرد که زیر ساخت آن در تمام کشور و در روستاها وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر زیرساخت های لازم برای اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج در سراسر کشور وجود نداشته باشد عملا فعالیت ما منجر به منع ازدواج جوانان می شود.

تندگویان معتقد است: با توجه به مباحث فرهنگی ایجاد شده نظیر کاهش جمعیت و تک فرزندی اکنون باید بر روی اجباری شدن حضور روانشناسان و ارائه خدمات روانشناسی در مدارس تمرکز کنیم چراکه نمی توان به جوان 20 یا 30 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ازدواج 25 سال است نزولی است/سایتهای همسریابی غیرقانونی هستند

آمار ازدواج 25 سال است نزولی است/سایتهای همسریابی غیرقانونی هستند